jan 1, 1815 - נפילת נפוליאון וקונגרס וינה
Description:
בשנת 1815, לאחר נפילת נפוליאון, התכנסו שליטי
אירופה והחליטו על החזרה "לסדר הישן
עם זאת, מדינות האיחוד הגרמני העדיפו להישאר במבנה הקיים שלהן (30) - הברית הגרמנית שלהן זהות תרבותית משותפת בין כל דוברי הגרמנית. שלטונו של נפוליאון הביא להקמה של אגודות לאומיות שניסו לפעול אך הן דוכאו בכוח על ידי השליטים המקומיים במדינות הגרמניות.
בשנת 1819, כינסו השליטים המקומיים בגרמניה את קונגרס קרלסבד שבו דנו בנסיון לעצור את פעילותן של התנועות הלאומיות, בתוך כך הוחלט על - פיטורי מרצים וסילוק סטודנטים מן האוניברסיטאות וכן על הטלת צנזורה על העיתונות
Added to timeline:
Date:
Images:
![]()